piatok 8. mája 2015

Webinár PROJEKT CHO

Čo budem konzumovať najbližšie 3 mesiace? Čo je to PROJEKT CHO? Aké testy som pred PROJEKTOM CHO absolvoval a aké boli výsledky? Prečo robím tento projekt a čo chcem zistiť? Kde a ako môžete sledovať priebeh PROJEKTU CHO?

Vo štvrtok 7.5.2015 od 20:00 ste mohli naživo sledovať webinár o mojom novom PROJEKTE CHO. Na tento webinár som si pozval 2 skvelých hostí a skúsených odborníkov Víta Schlesingera a Vlada Zlatoša



Záznam tohto webinára nájdete na stránke www.martinchudy.sk/projektcho/webinar-cho, alebo si ho môžete pozrieť priamo tu na stránke. 


Všetko o mojom novom projekte nájdete na webstránke www.martinchudy.sk/projektcho, alebo v uzavretej Facebook skupine a Google+ komunite (klikni na obrázky pre vstup do komunity).

https://plus.google.com/communities/115952113361091877696





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

5 výhod minerálnych vôd + aké majú liečivé účinky? 2. časť

Pijete pravidelne minerálne a pramenité vody? Tak tento článok vám môže veľmi pomôcť pri ich výbere. V druhej časti som sa zameral na výhody...